POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE. TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (denumită în cele ce urmează și “Politica”)
Scopul prezentei Politici este de a explica tipul de date cu caracter personal colectate, modalitatea de prelucrare a acestora, drepturile persoanelor vizate, timpul de păstrare a acestora precum și alte informații relative prelucrării datelor cu caracter personal. Protecția datelor este o prioritate pentru managementul SC DO IT Yourself SRL. Navigarea pe paginile site-ului nostru este posibilă fără nicio declarare a datelor cu caracter personal. Cu toate acestea, pentru anumite situații specifice precum completarea unui quiz, unui chestionar sau participarea la un concurs, persoanelor vizate li se pot colecta și prelucra anumite date cu caracter personal. Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară și nu există niciun fundament statutar pentru această procesare ne obligăm să obținem consimțământul de la persoana vizată. Prelucrarea datelor cu caracter personal – precum numele, prenumele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon ale unei persoane vizate – se va efectua de fiecare dată în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul”) și în concordanță cu reglementările de protecție a datelor specifice țării în care operează SC DO IT Yourself SRL. Prin intermediul acestei Politici compania noastră ar dori să informeze publicul general despre natura, amploarea și scopul pentru care colectam și procesăm date cu caracter personal. Pe lângă acestea, persoanele vizate sunt informate și asupra drepturilor de care beneficiază, drepturi reglementate de Regulament. În calitate de operator, DO IT Yourself SRL a implementat numeroase măsuri tehnice și organizaționale ca să asigure protecția completă a datelor personale.
Prezenta Politică are la bază Regulamentul precum și oricare și toate legile aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal. Politica trebuie să fie comprehensibilă atât pentru publicul general, cât și pentru clienții și partenerii noștri de afaceri. Pentru a asigura acest lucru, vom explica terminologia folosită. În această Politică vom folosi, inter alia, următorii termeni:
SC DO IT Yourself SRL, persoană juridică română, cu sediul social în Constanța str Iederii nr 11, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului nr. J13/198/2017, cod fiscal 37005430.
Anca Radulescu
Orice persoană vizată ne poate oricând contacta în mod direct cu orice întrebări sau sugestii în legătură cu protecția datelor cu caracter personal la următoarea adresă de e-mail ancaradulescu@kitisimo.ro
Paginile de internet SC DO IT Yourself SRL folosesc Cookie. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate într-un computer prin intermediul browserului de internet. Multe site-uri și servere utilizează cookie-uri. Multe module cookie conțin un cod numit cookie. Un ID cookie este un identificator unic al cookie-ului. Se compune dintr-un șir de caractere prin care paginile și serverele internet pot fi atribuite browserului de internet în care a fost stocat cookie-ul. Acest lucru permite site-urilor web si serverelor vizitate să diferențieze browserul individual al datelor de la alte browsere de internet care conțin alte cookie-uri. Un anumit browser de internet poate fi recunoscut si identificat folosind un cod de cookie unic. Prin utilizarea cookie-urilor, SC DO IT Yourself SRL poate furniza userilor site-ului mai multe servicii usor de utilizat care nu ar fi posibile fără setarea cookie-urilor. Cu ajutorul unui cookie, informatiile și ofertele de pe site-ul nostru pot fi optimizate având în vedere utilizatorul. Cookie-urile ne permit, după cum am menționat anterior, să recunoaștem utilizatorii site-ului nostru web. Scopul acestei recunoașteri este de a ușura utilizarea de către utilizatori a site-ului nostru web. Utilizatorului site-ului web care utilizează module cookie, cu titlu de exemplu menționăm, nu trebuie să introducă date de acces de fiecare dată când site-ul este accesat, deoarece acesta este preluat de site-ul web, iar cookie-ul este astfel stocat în sistemul informatic al utilizatorului. Un alt exemplu este cookie-ul unui coș de cumpărături într-un magazin online. Magazinul online își amintește articolele pe care un client le-a plasat în coșul de cumpărături virtuale prin intermediul unui modul cookie. În timpul utilizării este posibil să colectăm automat informații cum ar fi adresele IP de la care accesați site-ul și browserul pe care îl folosiți, iar dumneavoastră sunteți de acord cu stocarea anumitor informații pe computerul dumneavoastră ("module cookie"), toate în scopul de a vă asigura un acces optim la site și operarea acestuia de către dumneavoastră.
Pe website-urile SC DO IT Yourself SRL utilizatorilor li se oferă oportunitatea de a se înscrie la newsletter-ul companiei. SC DO IT Yourself SRL își informează clienții și partenerii de afaceri în mod regulat prin intermediul unui newsletter despre ofertele companiei. Newsletter-ul companiei poate fi primit de către persoana vizată doar dacă (1) persoana vizată are o adresă de email validă și (2) dacă persoana vizată se înregistrează pentru a primi newsletter-ul. Un email de confirmare va fi trimis către adresa de email înregistrată de către persoana vizată pentru prima dată în vederea trimiterii newsletter-ului, pentru motive legale, prin procedura double opt-in. Acest email de confirmare este utilizat pentru a dovedi dacă deținătorul adresei de email este autorizat să primească newsletter-ul. Pe parcursul înregistrării la newsletter, stocăm adresa de IP a sistemului computer-ului atribuit de către furnizorul de servicii de internet (ISP) și folosit de către persoana vizată în momentul înregistrării, la fel ca și data și timpul înregistrării. Colectarea acestor date e necesară pentru a înțelege posibilele întrebuințări neadecvate a adresei de email a unei persoane vizate la o dată mai târzie, și de aceea servește scopului de protecție legală. Datele personale colectate ca parte din înregistrarea pentru un newsletter vor fi folosite doar pentru a trimite newsletter-ul. În plus, cei care se înscriu la newsletter vor fi informați prin email, atât timp cât acest lucru e necesar pentru serviciul de newsletter sau pentru o înregistrare în chestiune, căci acesta ar putea fi cazul în eventualitatea unor modificări la oferta de newsletter, sau în eventualitatea unei schimbări ale circumstanțelor tehnice. Nu va exista niciun transfer al datelor personale colectate de către serviciul de newsletter către terțe părți. Înregistrările la newsletter-ul nostru pot fi reziliate de către persoana vizată în orice moment. Consimțământul de a stoca date personale, dat de către persoana vizată pentru primirea newsletter-ului, poate fi revocat oricând. Există un link în fiecare newsletter pentru dezabonare. Pentru mai multe detalii verificați pagina noastră
Website-urile SC DO IT Yourself SRL conțin informații care permit un scurt contact electronic cu compania noastră, precum și comunicarea directă cu noi, prin includerea unei adrese de email generale. Dacă o persoană vizată ne contactează prin email sau prin formularul de contact, datele personale transmise de către aceasta in mod voluntar sunt stocate automat. Astfel de date personale, transmise în mod voluntar de către o persoană vizată către operator, sunt stocate pentru scopul prelucrarii și contactării persoanei vizate.
SC DO IT Yourself SRL va prelucra și stoca date personale ale persoanei vizate numai pe perioada necesară pentru a-și îndeplini scopul de stocare, sau pe perioada care este prevăzută de către legiuitorul european sau de către alte legi aplicabile. Dacă scopul stocării nu este aplicabil, sau dacă perioada de stocare prevăzută de legislația aplicabilă în vigoare expiră, datele personale sunt șterse, în concordanță cu cererințele legale.
Daca doriti sa va exercitati drepturile sau sa ne transmiteti o notificare / cerere va rugam sa ne ocntactati la datele de contact indicate in prezenta Politica. SC DO IT Yourself SRL va va raspunde in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 30 de zile. Pentru orice intarzieri va vom anunta si va vom oferi motivele justificate ale intarzierii.
Art. 6(1) lit. a Regulamentului servește ca bază juridică pentru prelucrarea operațiunilor pentru care obținem consimțământul pentru un anumit scop de prelucrare. Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru executarea unui contract la care este parte persoana vizată, cum este cazul, de exemplu, atunci când operațiunile de prelucrare sunt necesare pentru furnizarea de bunuri sau pentru furnizarea oricărui alt serviciu, prelucrarea este pe baza articolului 6 alineatul (1) lit. b din Regulament. Același lucru este valabil și pentru operațiunile de procesare care sunt necesare pentru realizarea măsurilor precontractuale, de exemplu în cazul anchetelor referitoare la produsele sau serviciile noastre. Compania noastră este supusă unei obligații legale prin care este necesară prelucrarea datelor cu caracter personal, cum ar fi îndeplinirea obligațiilor fiscale, prelucrarea se face pe baza art. 6 (1) lit. c Regulament. In cazuri rare, prelucrarea dateleor cu caracter personal poate fi necesară pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale unei alte persoane fizice. Acesta ar fi cazul, de exemplu, în cazul în care un vizitator a fost rănit în compania noastră și numele, vârsta, datele de asigurare de sănătate sau alte informații vitale ar trebui să fie transmise unui medic, spital sau unei alte părți terțe. Apoi, prelucrarea se va baza pe Art. 6 (1) lit. d din Regulament. În cele din urmă, operațiunile de prelucrare s-ar putea baza pe articolul 6 alineatul (1) litera f din Regulament. Acest temei juridic este utilizat pentru operațiunile de prelucrare care nu sunt acoperite de niciunul dintre motivele juridice menționate mai sus, dacă prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de compania noastră sau de o terță parte, cu excepția cazului în care aceste interese sunt înlăturate de interesele sau drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate care necesită protecție a datelor cu caracter personal. Astfel de operațiuni de prelucrare sunt în mod special permise deoarece au fost menționate în mod specific de legiuitorul european. El a considerat că un interes legitim ar putea fi asumat dacă persoana vizată este clientul operatorului (considerentul 47 din propoziția 2 din Regulament).
În cazul în care prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe articolul 6 alineatul (1) litera f Regulament, interesul nostru legitim este să ne desfășurăm afacerea în favoarea bunăstării tuturor angajaților și acționarilor noștri.
Datele cu caracter personal vor fi pastrate doar pentru perioada necesara scopului pentru care au fost colectate. După expirarea perioadei respective, datele corespunzătoare sunt șterse. Vor fi pastrate doar acele date cu caracter personal care fac parte din acte / documente pentru care legea prevede un termen de arhivare iar la expirarea termenului legal de arhivare acestea vor fi distruse.
Clarificam faptul că furnizarea de date cu caracter personal este cerută parțial de lege (de ex. reglementări fiscale) sau poate rezulta și din dispoziții contractuale (de exemplu, informații privind partenerul contractual). Uneori poate fi necesar să se încheie un contract conform căruia persoana vizată ne furnizează date cu caracter personal, care trebuie prelucrate ulterior de noi. Persoana vizată este, de exemplu, obligată să ne furnizeze date cu caracter personal atunci când compania noastră semnează un contract cu el sau ea.
SC DO IT Yourself SRL aplica un cadru intern de politici si standarde minime privind protectia datelor cu caracter personal. Aceste politici si standarde sunt acualizate periodic pentru a corespunde reglementarilor si evolutiei pietei. In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare luam masuri tehnice si organizatorice adecvate (politici, proceduri, securitate etc.) tocmai pentru a asigura confidentialitatea si integritatea datelor cu caracter personal precum si pentru a asigura cadrul necesar prelucrarii acestora.
14. Ce informații colectăm?
• Date personale ce vă pot identifica
Când vă creați în mod voluntar un cont de utilizator folosind sistemul de înregistrare pe care îl punem la dispoziție pe acest website, vă colectăm următoarele date personale:
• Adresa de e-mail;
• Parola de acces (această parolă o generaţi dumneavoastră în timpul creării contului).
În lipsa acestor informații, este imposibilă înregistrarea și crearea contului.
Ulterior înregistrării și autentificării în contul de utilizator și atunci când achiziționați un produs de pe website sau folosiți website-ul în orice mod, vă putem ruga să introduceți și alte informatii, precum:
• Nume si prenume;
• Adresă de facturare și/sau adresă de livrare;
• Număr de telefon;
• Când este cazul - date privind societatea pe care o reprezentați (și în numele căreia acționați), precum și profesia dumneavoastră;
• Informaţii necesare facturării;
De asemenea, când comandați un produs prin intermediul telefonului, apelând serviciul nostru de relații cu clienții, putem înregistra convorbirea telefonică și păstra înregistrarea vocii dumneavoastră.
În viitor, dacă vă vom solicita și alte date personale, vă vom informa și vă vom cere acordul.
• Informații anonime
Prin cookies și Tag-urile de Acțiune pe care - noi și partenerii noștri (prin servere de publicitate, servere de conținut, agenți de analiză a website-ului, etc.) - le folosim pe acest website, putem avea acces la informații anonime ce au legătură cu dumneavoastră:
• Adresa IP;
• Țara și serverul la care computerul dumneavoastră este conectat;
• Sistemul de operare, tipul de browser și de computer pe care le folosiți;
• Configurarea Java sau a cookie-urilor;
• Preferințele de cumpărare și comportamentul dumneavoastră pe acest website (paginile pe care le-aţi vizitat, căutările pe care le-aţi efectuat și produsele pe care le-ați vizualizat și cumpărat, data și ora vizitei sau comenzii, numărul de vizite și comenzi, numărul de vizite pe sesiune de navigare și pe tip de server, adresele URL de unde ați venit, numele de domenii și paginile web pe care navigați), hobby-urile și stilul de viață, grupurile la care sunteți afiliați;
• Informații demografice (numărul de membri ai gospodăriei, vârsta, sexul) și informatii despre codul de zonă asociat cu serverul dumneavoastră;
• Aplicații și plug-in-uri, precum și orice termeni folosiți în căutarea pe website-ul nostru;
• Adresa website-ului care v-a condus către website-ul nostru.
Colectăm aceste informații într-o manieră care nu permite identificarea dumneavoastră personală. Totuși, este posibil ca la un moment dat - noi și/sau partenerii noștri - să asociem aceste informații cu identitatea dumneavoastră, dacă aveți cont de utilizator.
Vă rugăm să citiți mai multe despre tipurile de cookies și modul în care le folosim (inclusiv cum să le dezactivați), pe pagina de detalii despre Cookies.
15. De ce colectăm aceste informatii?
Avem nevoie de aceste informații:
• Pentru a vă înregistra ca utilizator al website-ului, pentru a vă crea contul și comunica cu dumneavoastră;
• Pentru a vă procesa și livra comenzile și pentru a vă informa despre starea comenzilor;
• Pentru a emite facturile aferente comenzilor dumneavoastră și a procesa plățile;
• Pentru a vă informa prin e-mail privind anumite oferte promoționale sau reduceri speciale;
• Pentru a vă oferi informaţii despre serviciile sau produsele oferite de noi sau de terţi și care vă pot fi de interes;
• Pentru a putea participa la tombole, licitatii, concursuri sau sondaje, să puteți completa chestionare și să puteți comanda carduri sau vouchere cadou de pe website-ul nostru;
• Pentru a putea face comentarii sau sugestii pe website;
• Pentru publicitatea targetată comportamental - ca să vă trimitem reclame și anunțuri personalizate cu cele mai relevante produse, servicii și oferte;
• Deoarece cookie-urile ne permit să vă recunoaștem atunci când reveniți pe website și să vă oferim o experiență personalizată;
• Pentru a urmări traficul anonimizat, nivelul de activitate și modurile de folosire a website-ului;
• Pentru a îmbunătăți campaniile noastre de marketing și eforturile de promovare;
• Pentru a preveni sau detecta fraudele sau abuzurile pe website;
• Pentru a îmbunătăți funcționarea website-ului și administrarea sistemului;
• Pentru a îmbunătăți experiența vizitatorilor și pentru a personaliza conținutul, aspectul și serviciile website-ului;
Vă vom informa dacă, în viitor, vom dori să folosim datele dumneavostră și pentru alte scopuri decât cele de mai sus, iar dumneavostră veți avea posibilitatea să acceptați sau să refuzați.
16. Cum folosim aceste informatii?
Analizăm datele agregate în vederea stabilirii preferințelor utilizatorilor. De asemenea, analizăm datele demografice și interesele vizitatorilor noștri, informatiile primite despre paginile vizualizate în procesul de cumpărare sau informațiile privind campaniile speciale de marketing, datele culese în fișierele jurnal ale serverelor noastre, informațiile primite de la agenții noștri de analiză a website-ului sau datele primite în urma concursurilor sau sondajelor.
Primim rapoarte de la serverele de anunțuri terțe, servere de conținut sau agenți de analiză a website-ului care ne spun cât de multe anunțuri au fost prezentate și accesate sau ce conținut a fost servit sau vizualizat de către utilizatori.
Culegem informații și în următoarele scopuri:
• Pentru sondaje online
În scopul îmbunătățirii serviciilor noastre, vă putem ruga să completați în mod voluntar sondaje. Informațiile rezultate pot fi colectate și analizate de noi sau de către un terț partener. Răspunsurile individuale sunt confidențiale, deși informațiile anonime pot fi comunicate unor terți, când este cazul. Dacă nu doriți să participați la un sondaj, puteți refuza să participați când sunteți întrebat.
• Pentru concursuri și licitații
Atunci când participați la un concurs sau o licitație, vă putem solicita informații de contact - pentru a administra concursul/licitația, pentru a vă trimite e-mailuri promoționale cu acordul dumneavostră, pentru a informa câștigătorul și pentru a face publică lista câștigătorilor în conformitate cu legile în vigoare.
• Pentru anunțuri promoționale, e-mail personalizat și newslettere
Vă oferim buletine informative gratuite (newsletters) și e-mailuri cu conţinut promoțional, personalizate cu oferte speciale. Pentru a vă dezabona, vă rugăm să urmați instrucțiunile de dezabonare din e-mail-ul primit de la noi sau să trimiteți unui e-mail la comenzi@kitisimo.ro
• Pentru evidența corespondenței
Dacă ne contactați prin intermediul formularului pus la dispoziție pe website sau prin telefon, e-mail sau scrisoare, vom ține o evidență a corespondenței și vă putem solicita numele, adresa de e-mail și informații despre comenzi, pentru a vă trimite un răspuns. Dacă raportați o problemă cu website-ul sau dacă alți utilizatori sau terți ne trimit corespondență privind activitățile sau achizițiile dumneavostră de pe website-ul nostru, putem păstra astfel de informații într-un dosar separat, pentru dumneavostră.
• Pentru reclame online și publicitate targetată comportamental
Având anumite informații despre dumneavostră, vă vom putea furniza reclame și conținut relevant pentru dumneavostră. Putem folosi, de asemenea, parteneri, pentru a ne ajuta în furnizarea de continut și de reclame personalizate, prin utilizarea de cookies în timp ce navigați pe Internet.
Pentru a învăța despre publicitatea online targetată comportamental și cum să refuzați prin "opt-out" reclamele online servite de diverse companii pe baza comportamentului online al utilizatorilor, vă încurajăm să vizitați paginile Consumer Opt-Out sau The Self-Regulatory Program for Online Behavioral Advertising.
• Pentru utilizarea website-ului
Urmărim tiparele de trafic ale utilizatorilor website-ului Kitisimo pe parcursul sesiunii on-line pe website (inclusiv ce pagini, informații și anunțuri vizualizează în timp ce navigează și ce produse adaugă în coșul de cumpăraturi sau achiziționează în final). Folosim adresa de IP pentru a diagnostica probleme ale serverelor noastre, ale platformei software și de administrare a website-ul nostru, precum și pentru a aduna informații demografice. Putem trimite statistici agregate despre paginile vizualizate în website-ul nostru, despre vânzări și informații despre cumpărături cu firme terțe.
In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un cont pe site, accepta Documentul (Termeni si Conditii) și bifează opțiunea de Abonare la Newsletter sau Alerta SMS, se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Kitisimo, transmise prin posta electronica (e-mail), SMS sau notificare PUSH. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.
Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, SMS-urilor, pot si vor fi folosite de catre Kitisimo in limitele Politicii de confidentialitate.
Emailul/SMS-ul trimis pentru coșurile abandonate este strict informativ și nu conține elemente de marketing direct. Acesta include doar informații despre produsele lăsate în coș și un link pentru a reveni la coșul de cumpărături.
17. Cine mai are acces la aceste informatii:
• Angajaţilor, consultanţilor noştri și persoanelor autorizate care au nevoie să le cunoască;
• Companiilor din grupul din care fac parte KITISIMO.ro, acționarii sau asociații săi;
• Terţilor-parteneri care ne furnizează servicii (precum furnizori de platforme e-commerce, curieri care livrează produsele, cei care găzduiesc website-ul, cei care ne ajută la monitorizarea și optimizarea website-ului, cei care asigură serviciul de suport clienți, alte companii care ne ajută să transmitem comunicări și oferte promoționale, parteneri care difuzează reclame personalizate și publicitate targetată comportamental, alte firme autorizate de Kitisimo.ro. Partenerii noştrii sunt: Google, Facebook, Instagram, 2Performant, Urgent-Cargus, Nemoexpress, GLS, Paypal, Netopia, Gomag
Avem relații contractuale cu acești terți-parteneri, pentru a asigura securitatea datelor dumneavostră personale la care ei pot avea acces prin intermediul website-ului nostru. Aceștia au fost de acord să adere la standardele noastre stricte pentru furnizarea de produse şi servicii de calitate, și pot folosi datele dumneavostră doar în scopurile agreate cu Kitisimo.
Detaliile de plată online (precum numerele cardurilor de credit sau debit) sunt furnizate direct către partenerul nostru bancar - Netopia. Kitisimo nu are acces şi nu stochează aceste informaţii - toate acestea ajungând să fie prelucrate de Netopia.
Cazuri în care putem dezvălui sau transfera datele dumneavostră către alte persoane:
• În cazul unei vânzări, reorganizări, fuziuni sau asocieri de companii ce implică activitatea Kitisimo (inclusiv negocierile pentru aceasta); într-un asemenea caz, veți fi notificat prin e-mail sau printr-un anunț afișat pe website și vi se va cere acordul;
• Dacă a fost comisă o infracţiune sau s-a făcut o plângere privind conținutul pe care l-ați postat pe acest website;
• Dacă este nevoie să protejăm Kitisimo, companiile afiliate sau pe ceilalți utilizatori;
• Dacă suntem obligați prin lege sau de către o autoritate competentă.
Kitisimo nu închiriază și nu vinde altor firme datele dumneavostră personale.
Prin folosirea website-ului nostru, ne dați acordul dumneavostră expres pentru a transfera datele dumneavostră personale (a) pe serverele Gomag.ro.
18. Cum le protejăm?
Ne dăm silința să vă protejăm datele personale. Luăm măsuri interne adecvate și rezonabile - tehnice și de securitate - împotriva accesului neautorizat, distrugerii sau pierderii accidentale a datelor, chiar dacă nu există măsuri de securitate 100% eficace și nu putem oferi garanții privind eficiența totală a protecției. Kitisimo nu va fi responsabilă când pierderea datelor rezultă dintr-o cauză ce nu ține de noi și nici pentru acțiunile unor terți ce v-ar putea folosi datele în mod neautorizat sau ilegal.
Stocăm informațiile despre dumneavostră pe servere securizate Gomag, în spatele unui firewall. Gomag (furnizorul platformei și a bazei de date ce deservește website-ul nostru) își asumă obligații specifice privind securitatea datelor stocate pe serverele pe care le operează. Mai multe detalii în acest sens, găsiți pe site-ul Gomag.ro
De asemenea, atunci când vă introduceți datele prin intermediul contului de utilizator, criptăm informația cu tehnologia Secure Socket Layer ("SSL").
19. Datele privind cardul bancar
Noi nu păstrăm datele dvs. privind plățile pe care le faceți online cu cardul de credit sau debit. Acestea sunt stocate și folosite de Netopia (firma parteneră pentru procesarea securizată a plăților). Pe baza înțelegerii noastre contractuale cu Netopia, am primit toate asigurările necesare privind siguranța și protecția acestor date. Gomag nu va fi responsabilă față de dvs. dacă Netopia nu respectă - din orice motiv - respectivele condiții contractuale. Vă invităm să citiți politica Netopia privind datele personale pe care le colectează și cum le poate folosi.
20. Cât timp le folosim?
De obicei, reținem datele personale pe care le colectăm de la dumneavostră atât timp cât contul dumneavostră de utilizator rămâne activ.
După ce alegeți să dezactivați acest cont, vom mai păstra datele pentru o perioadă rezonabilă - doar pentru îndeplinirea obligaţiilor noastre legale, pentru colectarea oricăror sume datorate, pentru depanarea problemelor tehnice, pentru soluționarea eventualelor dispute și acordarea de asistenţă la orice investigaţii oficiale, sau pentru alte acţiuni permise prin lege. Apoi, le vom şterge sau le vom transforma în date anonime. Dacă, în schimb, vom alege să le transferăm unei alte companii ca să le folosească în alte scopuri, vă vom informa în prealabil pentru a vă cere acordul.
21. Ce drepturi aveți?
• Dreptul de acces la date - puteți oricând să verificați, să completați și să modificați datele personale introduse în contul de utilizator pe care l-ați creat pe website-ul nostru.
• Dreptul la informare - puteți să ne solicitați să vă comunicăm ce date personale deținem și folosim despre dumneavoastră.
• Dreptul de intervenție asupra datelor - puteți să ne solicitați să actualizăm, să rectificăm, să blocăm sau să vă ștergem datele personale dacă sunt incomplete, inexacte sau prelucrate incorect.
• Să ne solicitați să transformăm în date anonime acele date pe care nu le prelucrăm în mod legal;
• Dreptul de opoziţie - vă puteți opune, în orice moment, la orice prelucrare a datelor dumneavoastră cu caracter personal, din motive întemeiate și legitime legate sau nu de o situație specifică. De asemenea, puteți refuza ca datele să vă fie folosite pentru marketing direct sau să fie dezvăluite unor terţi în acest scop;
• Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate în baza unei prelucrări automate - la solicitarea dumneavoastră vă vom transmite ce informații colectăm pentru realizarea de avatare cu scopul de a livra reclame cât mai targetate.
• Dreptul la informare - puteți solicita oricând operatorului de date informații referitor la datele cu caracter personal prelucrate.
• Dreptul de retragere a consimțământului - acordul de prelucrare a datelor poate fi oricând revocat de către dumneavoastră, fără a prezenta un motiv sau o justificare în acest sens.
• Dreptul de a se adresa justiţiei.
• Dreptul la portabilitatea datelor - puteți obține și reutiliza datele cu caracter personal înregistrate în scopuri proprii în cadrul diferitelor servicii. Acest drept permite să mutați, copiați și/sau transfera datele personale de la un operator la altul.
• Dreptul de a depune o plângere la autoritatea națională de protecție a datelor personale.
(pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date) și prin legea nr. 506/2004 (privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice).
În mod gratuit, puteţi accesa şi interveni asupra datelor dumneavoastră personale pe care le folosim - contactând în scris Kitisimo. Cererea scrisă trebuie datată și semnată de către dumneavoastră.
Vă puteți adresa ANSPDCP sau instanței, dacă considerați că v-am încălcat drepturile